Kävin tänään koululla puhumassa nuista poissaoloista. Tuntuu, että silläkin saralla kaikki järjestyy kyllä. Mieltä ilostutti myös se että luokkalaiset ovat kyselleet kovasti perääni :). Lääkeannosta pienenettiin hiukan, jospa sillä saataisiin takkuiset aamut katoamaan. Ja no, uskallan kai jo mainita. Minä olen ihastunut :). Minä olen ihastunut koko sydämestäni! Herra JH:n olen tuntenut vasta pienen hetken, mutta on tämä ihastumisen tunne vaan ihanaa. Tuntuu kuin koko maailma hymyilisi. Ehkei sentäs aivan koko maailma, mutta edes osa siitä.

Herra O:n kanssa käytiin aamusta shoppailemassa herralle uudet valjaat ja nyt on sitten hyvä tepastella pitkin kylän raittia uudet valjaat päällä.

Ulkona on tänään ollut aikamoinen myräkkä, sen huomasin varsinkin aamupäivästä poiketessani apteekissa kun tuuli riepotteli apteekin mainoskylttiä pitkin parkkipaikkaa... Päivä on muuten kulunut asioita hoidellen ja kotona pyykkiä pesten. Kylppärissä odottaa vielä kaksi mattoa jotka pitäisi pestä. Kiitoksia vain herra O....

Ensi viikon perjantaina hyppään junaan ja matkustan vanhempieni luokse. Vähän jännittää nähdä perhettä kaiken tämän jälkeen... Toivottavasti minua ei aseteta kamalaan ristikuulusteluun. Paljon ihmetystä ja kysymyksiä herättänee myös huulikoruni. No, aikuisia tässä kai ollaan (vaikka lähes tulkoon koskaan en tunne itseäni aikuiseksi...).

Menojalkaa vähän vipattaisi, mutta ehkä parempi nyt vain hillitä sitä ja pysyä ruodussa. No mutta tässä nyt tälläinen lyhkänen päivitys. Katsellaan taas.